Belediye Ticari İşletmesi Yeni Kayıt
GEREKLİ EVRAKLAR
1) Belediye Meclisince, ticari işletmenin açılmasına dair alınmış noter onaylı karar (1 adet asıl – 1 adet fotokopi)
(Açılış kararında ticari işletmenin unvanı (..............BELEDİYESİ (işletme konusu yazılacak) İŞLETMESİ), adresi, faaliyet konusu, ayrılan sermayenin miktarı ve işletmeyi temsile kimin/kimlerin ne şekilde (münferiden veya müştereken) yetkili olduklarının gösterilmesi gerekmektedir )
2) İşletmeyi temsile yetkili kişi/kişilerin işletmenin Ticaret Sicili Müdürlüğünde düzenlenmiş unvanı altında imza beyannameleri (1 adet asıl - 1 adet fotokopi)
3) 5393 sayılı Belediye Kanunu’nun 71’nci maddesi uyarınca İçişleri Bakanlığı’nın izin yazısı (1 adet asıl - 1 adet fotokopi )
4) Belediyenin Dairesi Görüntüleme Belgesi ( 1 adet asıl - 1 adet fotokopi)
5) İktisadi İşletme için potansiyel vergi numarasını gösteren Vergi Dairesi Görüntüleme Belgesi (1 adet asıl-1 adet fotokopi)
6) İşletmeye atanan yetkililerin fotoğrafları ( 2 şer adet)
7) Odaya kayıt için; Hükmi Şahıs Kayıt Beyannamesi
8) Yeni Kayıt Talep Dilekçesi
NOT: http://mersis.gtb.gov.tr/ adresinden elektronik başvuru yapmanız gerekiyor.